25 Eylül 2011 Pazar

keşkeler dolaba kaldırıldığından beri sonralar konuşulur oldu..

-          Anlamıyorum ben seni, mahsus mu yapıyorsun?
-          Ne mi yapıyorsun? Her şiir yazmaya yeltendiğimde, ağzında hep bir şeyler oluyor..
-          Olabilir, ne yersen ye ama, ağzını şapırdatıyorsun..yeme kültürün yok senin..karşındaki insanı rahatsız ediyorsun..
-          Ne demek yani şimdi bu..insan değilsem neyim, hayvan mıyım? Teessüf ederim sana..
-          Ne demek ben yazmıyorum, yazdıklarımı..sen mi yazıyorsun..kafayı mı sıyırdın..klavyenin başında benim, sen değil..şapırdatma şunu diyorum ben sana..
-          Çok hisli düşünceler aklıma geliyor, şunları unutuvermeden yazayım bir köşeye diyorum, elinde ya kırmızı bir elma, ya yeşil bir erik, karpuz dilimiyle bile çıktın..hele bir keresinde bir dilim ekmeğin üstüne sürülmüş taze acıka yerken dikilmen vardı ya, birazcığını biçimsiz burnuna da bulaştırmışsın inanılmaz komik görünüyordun..
-          Komiktin işte..derelerden, tepelerden aştım diye dizeme başlayacağım, acıkalı burnunla ne yazıyorsun diye tepeme dikildin, rengarenk oldu yazdıklarım..kimseler de beğenmez tabi..senin yüzünden..iyi ki öykülerimi, romanlarımı sensiz, kendi odamda yazıyorum..
-          Ne gülüyorsun, anlamadığımı sanıyorsun değil mi..anladım, o saçmalıkları sen ekliyorsun..komiklik yapacaksın illa..sıçtın romanıma..kitap arası şebeği..hem odama nasıl girdin bakalım..başkasının odasına girilir mi izinsiz..senin yaptığını Rasim yapmaz vallahi..
-          Hani var ya, her televizyon çıkıp her konuda mümkün mertebe çok deruni bilgisini gösteren konu başlığı feylozofu..
-          Anladım, isim vermemem gerekirdi..burası da patagonya..böylelikle kimseyi üzmemiş oldum..tamam mı..rasimci seni..
-          Hiç kaçırmıyorsun bakıyorum..tam senlik konuşuyor..malzemesi bol..al pası yap golü..
-          Onu bunu bilmem, televizyon seyretmiyorum..tartışma programlarında hep aynı yüzler ve aynı laflar dönüp dolaşıyor..profesörü de bir..dağdaki çobanı da..olmayacak ham hayal projeleriyle millete bolca acı bal yutturuyorlar..millet de zaten bunları dinlemiyor ya, kimisi birbirinin tekrarı film seyrediyor, veya internette farmville oynuyor..yer gök yıkılsa tepelerine bir şey düşmeden kıpırdayacak halleri yok..hepsi sen olmuşsun..komik..ve umursamaz..ateş kime düştüyse o yanıyor vesselam..korkunç ve trajik bir durum..
-          Şapırdatma şunu..inanamıyorum..greyfurdu nereden buldun şimdi..yeme şunuşşşş diyorumşşşş..
T.R.Karabandoğlu-Maviden Sonra Kalanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder