23 Eylül 2011 Cuma

Maviler Kaybeder..l


çok soğuk değil mi sonbahar geceleri..o halde ben neden üşüyorum?..o yok diye mi, elektrikli battaniyem miydi yoksa o?..acınacak halime güldürdün, elektirikler kesildi diye..sen kar da yağdırırsın..kuzum sen başıma bela mı kesildin?..dalga geçme, hiç havamda değilim..çok kötüsün..kaybol, ve yalnız üşürüm..beni sen sevdin, ve başkasına yar etmiyorsun..bırak peşimi..ben sevmiyorum,sen sevdin..gözler mi, vermem sana o'nu..o benim oyuncağım..kalbinle değiş tokuş yapamam,ne yapacağım senin kalbini..çağırma o'nu..dayak yemek istiyorsun galiba..oof ya..ne yapmaya çalışıyorsun,anlamadım ki..o yok tamam mı..öldü o..gömdük birlikte..hep bir ağaç dibine gömülmek isterdi, nazım ya kendisi..nazım kim bu kim..biliyorum, nazım'ın şiirlerini pek severdi..ideolojisini de severdi..nerede gömülü biliyor musun?..bağcıksız bir ayakkabıyla dere kenarına gömüldü..kavlan ağacı ve masmavi bir dere..çınar ağacını isterdi..nerden bulacaktım çınar ağacını..bunu da biliyorum..iyi çocuktu..severdi ama sevgisini gösteremezdi..söyleyemezdi..ben öyle yapmayacağım ve buna engel olmayacaksın anladın mı?..sen sevemezsin deme bana..hayatı biraz ti'ye almanın hiçbir sakıncası yok,üstelik bu hayatı daha çok sevmemi sağlıyor..o hayatı yaşamak istemedi, pes etti..elimden geleni yaptığıma inanıyorum..rus ruleti oynamayacaktı, uyarmıştım..kaybedersin demiştim..aptal romantik..cesurdu,dik dururdu ve yine öyle oldu..zavallı mavi dostum..kimbilir belki yine karşılaşırız onunla..tiba'nın elindeyiz..bazen ne düşünüyorum biliyor musun?..keşke seni ortadan kaldırsaydı diyorum..ama seni bana bekçi yaptı..kontrol edene bak..utanmıyorsun değil mi, her hoşuma giden kıza kur yapman, bir de kur yapabilsen, eline yüzüne bulaştırıyorsun, utandırıyorsun, seni toplaya toplaya akla karayı seçiyorum..topladıktan sonra kız zaten benden vazgeçmiş oluyor..hep senin yüzünden,karşıma geçip de sırıtma allasen..bile bile yaptığını biliyorum..böyle mi mukayyet olacaksın..yalnız bırakarak..yarım bırakarak..mavi gibi yarım..ruh ikizsiz yaşayamadığımı bilmen gerekir..tiba bunu bildiği halde seni yaramazlık yapman için yanımda tuttuysa aşkolsun ona..de git şimdi..

                                                                   T.R.Karabandoğlu-Mavi'den sonra kalanlar-1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder