21 Eylül 2011 Çarşamba

SEVGİLİYE ÇAĞRI...

seni ne kadar çok özledim..yeni hat alırsam yine de konuşur muyuz eskisi gibi..özledim dedim ya..bencilim bu konuda..doğru düşünüyosun..bu şekilde gitmeme izin verme..izin verme..özlediğim zaman aklıma gelmiyorsun sadece..inanamıyorum ben sana ya..seni seviyorum diyorum..yanımda kal..oh olsun deme bana kaşlarını çatarak..oof be..hiç mi özlemedin sen beni..besbelli özlememişsin..çok mutsuzum..ve bu kez senden kaynaklanıyor..belirtmek istedim..seninle konuştuğum vakit kendimi romantik şövalye gibi görmeye başlamıştım..romantik devrimci..vatan aşkımın yanına senin sevgini ekledim..buna mı kızıyorsun bir de..beni sevdiğini söylemeni istiyorum bir kez daha..yoksa nefesim yetmeyebilir..yığılırım bir ağaç dibinde kimsesiz..ve yüreğinde bir acı oluşur..ve benim öldüğümü anlarsın..o zaman mı söyleyeceksin beni sevdiğini..bu sence geç kalınmış bir senfoni olmaz mı..seni seviyorum..TEZEL R. KARABANDOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder