7 Eylül 2012 Cuma

SEÇİLMEYENLER


Seçilmeyenler..
                                                     foto: quote by abraham lincoln


“Her şeyi balonla mı yaptın yani?” dedi bana..

“Evet ; her şeyi balonla yaptım” dedim.

Nefes denen hayatı içime üfürürlerken,

Dememişlerdi bana çocukluğumun,

Bir böğürtlen dikeninin üzerinde noktalanacağını..

Bileydim, hazırlıklı olurdum..

Bu hayatı benim seçmediğim gibi,

Bu aşkı da ben seçmemiştim..

Seçmediğim bir aşktan terk edilmek,

Tıpkı o balon gibi bir dikenin üstünde,

Tüyleri eskilikten pörsümüş,

Çocukluğumun oyuncaklarına benzer..

Sen terk etmiş vakar pozlarınla çevrende,

Gülücükler atabilirsin..

Ben seni çocukluğumun ezgilerinde aramaya devam ederim..

Ve böylece diğerleri gibi sana bu hevesi yaşatmamış olurum..

Ben her şeyimi kırmızı balonuma borçluyum..

İlk oyuncağım olan kırmızı balonum..

İlk oyuncağım ilk bırakandı beni..

Sonra sıra sıra böğürtlen dikenlerine,

Boncuk niyetine pörsümüş balonuma..

Balona ne kadar üzülürsem,

Sonralarıma en az bu kadar üzülürüm.

Daha fazlası değil..


                                     T.R.Karabandoğlu-Böğürtlen Zamanı Aşkları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder