9 Eylül 2012 Pazar

PLATONİK İNTİKAM..


                                    Fotoğraf: Cao Anh Tuan

bazı anlar vardır..
içini lime lime doğrar..
paslı bıçak gibi..
hatırlamak istemesen de..
o çıkar gelir..
göz pınarlarına..
ve koyu kahverengi bir damla olur avuçlarında..
kaçamazsın..
vazgeçemezsin..
bulur seni başını koyduğun soğuk yastık..
olmasını istemediğin bir yığın yaşantı ile sen durursun..
saçma sapan şeylerin yanında güzel dursan ne olur ki..
saçmalık ve sen..
o güzel gözlerinin yanında bir dolu palyaçoluk serisi ergen dönemi insanlara…
seni o anların içinden çekip çıkarmak isterdim doğrusu ama bu yeterli olmayacak şu anda..
ve belki de bu gerçekleşmeyecek bir rüya..
sonra çok düşündüm..
böylesine bir yaşantıyı o’nun için mi katlandım diye..
hayır dedim..
haketmiştim..
geçmiş yaşantımdan kalan kötü şeyleri bedenime çektirmek için katlanmıştım..
ve seni buna alet ettim…
diyeceksin ki o zaman sevmedin beni..
sevdim..
şimdi daha çok seviyorum..
ama böylesi daha iyi..
arada sırada seni aklıma getirince o anlar aklıma gelecek ve eşitleneceğiz sevdiğim..
kullanıldığını düşününce hayıflanırken, o anlar da senin gözüne gelecek bir an ve oh oldu o..çocuğuna diyeceksin..
böylelikle eşitleneceğiz kahverengi bir damlada..
sen benim avuçlarımda olacaksın..
ben senin ayağının altında..
olsun..

T.R.Karabandoğlu-böğürtlen zamanı aşkları-2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder