4 Ekim 2011 Salı

SAHTE SEVGİLİ’YE..


kimdin sen?..hayatımı alt üst ettin..her şeyimi aldın..beklentilerimi..umutlarımı..o'nu..mutlu musun şimdi?..mutlusundur..boyun bir karış uzadı mı?..kimdin sen?..melek mi , şeytan mı..söyleyemezsin..dilin yok senin..kalbin yok..sana tek bir şey söyleyeceğim, sen izmirli olamazsın..ben izmir'i hep kırmızı-beyaz gelincikler olarak bilirim ve severim..onları yüceltirim..izmir ve izmir insanlarını hep onurlu ve dik duruşun örneği olarak görürdüm ve halen öyle görüyorum, bunu sen bile değiştiremezsin..sen izmirli değilsin..ama kimsin sen..kimdin..? bir boşluk vampiri mi..geldin bir boş anımda hayatıma girdin..hayatımı olduğundan daha kötü hale sokmak için mi..para için mi yaptın bunları..görevli miydin..kurdular mı seni de..hayatımdakiler gibi..ve çekip gittin..görevini çok güzel ifa ettin..tebrik ediyorum..en başarılı sen oldun..bence en çok övgüyü sen hakediyorsun bu oyunda..müthiş tiyatro yeteneğinle kasıp kavurursun sahneleri..tekrar tv dizilerinin en vazgeçilmez yüzü olursun..yeni bir yıldız doğdu.. ama yukarıda allah var..istesen de istemesen de var..ben o'na güveniyorum.. asla ve asla insanlara güvenmemeyi öğrenemedim, hep güvenme ihtiyacını hissettim insanlara..ne kadar güvendiysem hepsi brütüs oldu sırtımdan vurmak için sıra bekledi ne yazık ki..eskiden ben beklerdim, oyunlara katılabilmek için..hiç gelmezdi bana o lanet sıra..ama maalesef sırtımdan vurmak için herkes sıraya geçmiş, ve herkesin sırası da çarçabuk geliveriyor..ama yine de allah'ın bir bildiği vardır..  bu da kupan..şampiyonluk kupan..T.R.Karabandoğlu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder